عملکرد آقای رئیسی باعث شده تا مردم با قوه قضائیه آشتی کنند-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

عملکرد آقای رئیسی باعث شده تا مردم با قوه قضائیه آشتی کنند

نماینده ساری در مجلس گفت: آقای رئیسی در مقابل مفاسد محکم ایستاده و با هیچ کس تعارفی ندارد و این نوع برخورد باعث شده تا مردم با قوه قضائیه آشتی کنند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 22
کد خبر: ۱۹۸۹۴

به گزارش راهبرد معاصر ، محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ، با تقدیر از عملکرد آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه گفت: من از آقای رئیسی به خاطر حرکتی که برای مقابله با فساد شروع کرده تشکر می‌کنم و امیدوارم که این روند ادامه پیدا کند.

 

وی افزود: این عملکرد آقای رئیسی قابل تقدیر است که محکم مقابل فساد ایستاده و با هیچ کس تعارفی ندارد؛ وقتی با دانه‌درشت‌ها به صورت جدی برخورد می‌شود، مابقی هم حساب کار خودشان را می‌کنند.

 

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من فکر می‌کنم که جامعه به نوعی دارد با قوه قضائیه آشتی می‌کند و استنباط من این است که جامعه اعتماد مضاعفی نسبت به عملکرد قوه قضائیه پیدا کرده است.

 

دامادی خاطرنشان کرد: این نکات منکر زحمات گذشته نیست، اما این نحوه برخورد آقای رئیسی با مفاسد سبک جدید و کار جدیدی است. اگر این روند برخورد با مفاسد توسط قوه قضائیه متوقف نشود ما به آن شفافیتی که به دنبالش بودیم خواهیم رسید.

 

وی افزود: عدم اعتماد جامعه به قوه قضائیه در پیش از این با عملکرد آقای رئیسی در قوه قضائیه در حال تبدیل شدن به آشتی است و مردم با توجه به عملکرد آقای رئیسی به این قوه امیدوار شده‌اند.

 

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: من انتظار ندارم که یک باره کشور مدینه فاضله شود، اما با این روندی که در برخورد با مفاسد توسط قوه قضائیه ما شاهد آن هستیم این اتفاق خواهد افتاد.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار